salesforce

V rámci konzultačních služeb Salesforce CRM, nabízíme implementaci řešení Sales Cloud a Service Cloud pro řízení obchodního týmu a zákaznickou podporu. Ať již Salesforce řešení máte a chcete provést jeho rozšíření a zlepšení, nebo se Salesforce chcete začít, zajistíme, aby vaše potřeby byly splněny. Každá společnost je jiná, a proto je před návrhem konkrétního postupu a řešení vždy prvním krokem pochopení vašeho podnikání, cílů a úskalí, se kterými se setkáváte.

Jak vypadá typický proces?
Krok 1 – První seznámení
Během úvodních pohovorů získáme informace o vašem podnikání a definujeme cíle pro nasazení Salesforce CRM systému. Zároveň sestavíme projektový tým a stanovíme zodpovědonsti a časový harmonogram. Na závěr úvodní fáze provedeme seznámení s funkcemi Salesforce CRM.

Krok 2 – Analýza
Na základě stanovených cílů provedeme za účasti vašeho týmu analýzu procesů a podrobnou definici vašich potřeb pro nasazení Salesforce CRM. Navrhneme varianty řešení a pomůžeme vám vybrat tu nejefektivnější a nejvhodnější.

Krok 3 – Agilní proces konfigurace
Na základě odsouhlasené analýzy proběhne vlastní nastavení a modifikace systému dle vašich potřeb. V průběhu konfigurační fáze proběhne průběžné vyhodnocení a následné úpravy na základě vašich připomínek. Vaše Salesforce řešení se brzy stane nedílnou součástí vašeho podnikání, a proto chceme, abyste vy a váš tým byli zapojeni do každého kroku. Naimportujeme informace o vašich stávajících zákaznících a navrhneme postup pro konsolidaci dat.

Krok 4 – Individuální školení
Po dokončení nastavení a konfigurace provedeme zaškolení uživatelů sestavené podle vaší unikátní implementace Salesforce řešení.

Krok 5 – Podpora
První tři měsíce po implementaci Salesforce řešení jsou kritické pro celkový úspěch projektu, proto doporučujeme dodatečnou podporu uživatelů. Přímá podpora z naší strany zajistí vysokou míru přijetí uživateli a návratnosti vaší investice do CRM.